Bogmontage och konservatorarbeten

Fick hem baggen jag sköt i våras som jag lämnat i väg för bogmontering. Tyckte det kunde vara kul att spara, ett hybrid mufflon är ju säkert inte allt för vanligt i skogarna. Blev riktigt nöjd måste jag säga! Kan verkligen rekommendera Fredrik Svensson som bor i Rödeby utanför Karlskrona om man vill få något konseravtorarbete gjort, främst bogmontage eller hornmontage. Fredrik går nu som lärling hos Kalmarkonservatorn och ställde nyligen upp i SM med ett bogmontage på vildsvin och kom på en tredjeplats i klövviltsklassen. Imponerande för en som bara hållt på med det så pass kort tid tycker jag! Vill ni få något arbet gjort kan jag förmedla kontakt till Fredrik, bara hör av er i så fall.
 
Fredrik med den bagge jag sköt tidigare i vår.
 
 Närbild på baggen.
 
 Fredrik med den bogmonterade vildsvinsgalt han ställde uppi SM med o kom på en tredje plats.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Melos

Har han ngn hemsida alternativt prislista?

Svar: Nej de har han inte. Du kan ringa mig så kan jag förmedla kontakten.
Ola Melkersson

2013-09-01 @ 16:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0