Uppdatering i vapengarderoben 2.

Ja i alla fall nästan.. Min gamla trotjänare fick sig en makeover och bössan blev som ny. De var den helt klart värd efter alla skogsturer den har varit med på! Den gamla trästocken var full av repor, komposit passar betydligt bättre för min oöma behandling..

Den kommer nu få tjänstgöra som hundförarbössa. Eventuellt får Leupolds Quickrealse fästet sitta kvar så jag kan ha den som reserv bössa till vak och smygjakt då med ett annat sikte, ett Trijicon 2,5-10X56 annars blir det drevsikte utan förstoring.

Före


Efter



Kommentarer
Postat av: Niklas

Ser bra ut de! Vem var det som bytte kolven?

2012-07-02 @ 23:04:41
Postat av: Ola

Tycker väl egentligen det är snyggare med träkolv men detta blir betydligt mer praktiskt. Kolven byte jag själv, de är enkelt o tar inte många minuter att göra.

2012-07-03 @ 10:59:58
URL: http://Vildsvinsjakt.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0