Älg och vildsvinsjakt 2012-12-08

En god vän till mig fick sin hund, en gråwachtel överkörd av tåget (RIP Tanja) helgen innan och han hade en jakt inboka så jag lånade jag ut Balder till honom då jag inte skulle jaga med honom själv utan jagade med terrierna denna dag. Misstänkte att de skulle gå bra då vi jagat en hel del i hop tillsammans med dessa två hundar. Förbannat tråkigt att han blev av med hunden men att sitta hemma hjälper ju inte, de är bara att ge sig ut i skogen så fort som möjligt! Jakten gick i alla fall bra vad jag hört berättas, en gris blev de för Balder.  Flera grisar sköts under dagen och även en älg. 

Viltparad. (Tog fotot från kompisens Facebooksida, hoppas de var okej?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0