Vildsvinsfilm. 091023.

Nu har man provat o lägga upp lite film på youtube för första gången. Jag fick hjälp att klippa i hop filmsnuttarna.
Tack Patrik!

Inget speciellt direkt och djur är inte det lättaste att filma. Har bara använt en vanlig fotokamera att filma med dessutom.

Första klippet är en av mina hundar som jagar en liten vildsvinsgalt i hägn och jag håller på att bli påsprungen, hoppar in i en gran och grisen passerar på 10cm. Det går snabbt!!

Andra "filmen" är ett hopklipp av små filmsnuttar på vildsvin.




Kommentarer
Postat av: Hennu

HAHAHA!!! såg lite kul ut det där, 1:a videoklippet. HAHA!!! :D

2009-10-24 @ 10:23:15
Postat av: Ola

Hehe. jo det gick fort när galten gjorde utfall mot hunden! Det var så trång där så hunden hade ingen annan väg att springa där heller, så grisen såg nog aldrig mig äns? Fick slänga mig åt sidan in i en gran vid sidan där! Den sprang förbi på 10cm bara. Hade jag stått kvar hade jag blivt påsprungen! Kul när det blir lite "action"! :)

2009-10-24 @ 11:17:22
URL: http://vildsvinsjakt.blogg.se/
Postat av: Crille

Ha ha ha!

Det var ett roligt första klipp även om jag kan tänka mig att du blev lite överaskad.

Stina - ena basseten - blev mkt fundersam över klippet och gick runt och "hupf"-ade när hon hörde din hund skälla.

Den andra filmen var också fin och det var väldigt så nära du kom vildsvinen! :O Var de i hägn?

2009-10-25 @ 02:49:03
URL: http://www.bassetolle.se
Postat av: Hennu

vad rar du är, tack så mycket :)

2009-10-26 @ 21:02:49
Postat av: Ola

Jo det är i ett hägn som jag har filmat.

2009-10-28 @ 17:34:07
URL: http://vildsvinsjakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0