Trofesköldar.

Fick hem en ny trofesköld från Asbjörns Bildhuggeri ska bli kul att montera betar på denna vackra sköld.
 
 http://www.asbjornsbildhuggeri.se/
 



Tanken med denna skölden är att montera betarna från de båda galtarna som jag sköt på samma pass tillsammans med en fina bock, allt inom loppet av 30minuter. En bedrift jag tidigare inte gjort tidigare, men deffinitivt inte har något emot att göra om igen! ;) Men denna jakten tycker jag är värd att förevigas på ett lite speciellt vis.

Denna till bocken:
 
 
 
 
Och denna till betarna:
 
 
 
Dessa tre gossar är det som ska få pryda dessa vackra trofesköldar.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Fan vilka fina sköldar! Var tvungen att gå in på deras hemsida och titta. De var ju inte alls så dyra som jag trodde. :) De ska jag ha i åtanke när man skjuter sig en fin trofe! Börjar bli tjatig men grattis till den lyckade jakten!!

2012-09-17 @ 18:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0