Uppdatering..

Efter viss påtryckning får jag väl börja skriva lite här på bloggen... Har jagat mycket i vår/sommar men har helt enkelt tappat lite intresse att skriva om allt jagande. Får se om intresset kommer tillbaka?
 
Vildsvinsjakten har i allafall gått riktigt bra i år och de har blivit många skjutna grisar. Jagat både i spannmålsfält och på åtel. På de flesta markerna verkar det vara gott om grisar och jag skulle tro att de nog har ökat lite sen förra våren. Nu är vi inne i augusti och hundjakten är i gång igen, vilket man sett fram emot. Värmen tar hårt på hundarna trots att de är i bra kondition redan. Ska förhoppningsvis bli lite fler nattjakter efter grävling nu i veckan, riktigt rolig jaktform att jaga grävling med ställande hund får jag säga!
 
Trött hund vilar efter att ha jagat grävling och vildsvin.
 

Kommentarer
Postat av: Nils

ja de var på tiden! trodde nästan du slutat jaga!

Svar: Nä då jag har jagat mycker som sagt bara inte skrivit om jagandet. Ska bättra mig, nu är ju hundjakten i gång och det är ju lite roligare att skriva om.
Ola Melkersson

2013-08-06 @ 11:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0