Åteljakt på vildsvin. 2011-01-12.

Åkte upp och satte mig på ena åteln uppe i Khult. Har inte varit mycket besök på denna åteln, den andra har varit relativ välbesökt och de har oxå skjutis flera grisar på denna av andra i jaktlaget. Så satte mig på den där det inte skjutits någon trots att de inte varit så mycket besök. Satt mellan 17.00-21.00, hade 3-4st rådjur, en hare och även en älgkviga som var framme och mumsade i sig vete, ensilage och sockerbetor. Men ingen gris behagade visa sig denna kväll.

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej Ola! ville bara fråga dig i vilket program har du gjort din header? Jäkligt fin tänkte gör en header till min sida också, fint när man kommer in där :)

2011-01-14 @ 13:43:43
URL: http://www.andersjakt.se
Postat av: Ola

Det är inte jag som gjort den, så jag har ingen aning. Jag är själv urkass på datorer.. Men jag kan höra med han som fixat den.

2011-01-16 @ 14:01:55
URL: http://vildsvinsjakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0