Uppdatering. 10-04-17.

Lagt till kontaktinformation samt övrig information.

Ola Melkersson
[email protected]
0709-542 909

Behöver ni hundar/hundförare för jakt på vildsvin samt övrigt klövvilt? Jag går som hundförare på ett flertal marker i blekinge/småland. Än så länge är inte "jaktkalendern" fullbokad så finns intresse, så går det bra att kontakta mig.

Jag är även inresserad av skyddsjaktsuppdrag främst på vildsvin men även grävling och mindre rovvilt samt fågel, gäss och duva mm. Så är du jordbrukare/markägare som är trött på skador från dessa djur. Hör av er så kan vi nog komma överens om en lösning på problemet.

Går även en hel del eftersök på vildsvin i karlskrona och torsåskommun så saknar ni lämpad hund för detta så hör av er i INNAN ni sätter er på pass. Skulle det inte vara i "mitt" område kan jag säkert hjälpa er förmedla lämpligt eftersöksekipage.

Diverse bilder på skador gjorda av vildsvin.
    

Snart dax för lite vakjakt på gris. Happy hunting jägarkamrater! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0